Hanya kerana aku…………………..

Ek ehehek ehehek…………..
Aku tersenyum kambing. Hmm … biarlah aku cerite. Tempoh perkenalan aku dengannya.seorang gadis berwajah cute. He heh. Eak aw aw!!! Nak tahu apa yang berlaku? Haa......kini dihadapanku, gadis itu tersenyum sipu. Menilikku satu persatu. Ah ....ish, nak kata aku hensem? Eh takde la sangat. Mungkin lawak toyoku menjadi penyengat kot. Tapikan........aku rasa aku duk diam je? Tu pun dia dah terpikat. He..he kurus semangat.hebat!! hebat !!

Adepun aku nih...... selalu dok duta melepak!! Ramai betul manusia..... berselerak! Gadis ni agaknya dah tunggu bapak.....takpun ‘balak’ ah.... dah berpunya ke dik? Cis aseleheh betul!! Erk ....bangga la pulak. Heh, tiba-tiba .........kah..kah..kah.. dan kah lagi. E’ehhh.... bersungguh dia ketawa. Pulak tu menatapku tak berkelip mata. Disini hanya aku dan dia. Bagaikan dunia kami yang punya.bersatu hati dua jiwa. Uh .... aku terpana. Piap!! Peh.... feel gila!


Pon! Pon!!
Hah, tu dia bas dah datang! Uh.......langsung diriku tak dipandang? Sceet ..... pap! Aku disumbatkan beg sandang!? Ah..uh.. sampai hati ko sayang!!! Baru kini ku sedar .... takde tapi-tapi lagi. Bukan aku atroman atau abechek bachan. Tapi hanya kerna aku majalah ujang!! Huh! Habih madu sepah dibuang. Huwaa .....!!!!tipah tertipu bang! Kuang kuang kuang.......isk..isk...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget